Sepanjang semester o2 08/01 terdapat beberapa program yang telah dijalankan iaitu:
  1. Annual Greeting Meeting dimana Saudari Asma Asmida Mohd Ali adalah pengarah program. di sini pelajar pengurusan secara keseluruhan diperkenalkan dengan kepimpinan baru persatuan SMART bagi menggantikan mantan lama persatuan.
  2. SMART Games'09 dimana program ini dilaksanakan atau diketuai oleh Saudara Muhammad Syarifuddin Mohd Yunos. Antara permainan yang dipertandingkan adalah sukan badminton dan futsal yang melibatkan kesemua ahli persatuan.
  3. SMART Camp1 adalah perkhemahan pertama persatuan menerusi kepimpinan baru dan saudara Mohd Rahimi Shahimi adalah pengarahnya. ia diadakan di Gunung Angsi.
Pada Semester akan datang iaitu 01 10/11 beberapa lagi program telah dirancang iaitu:
  1. MuaraSiswa'09 yang diarahkan oleh saudara Syed Mohd Taufiq Bin Syed Mohd Yazid dan insyaallah akan dijalankan di Telok Mas Melaka.
  2. Tour2Skudai dimana saudari Siti Syakirah . Kesemua Majlis tertinggi dan kesemua ahli Biro isitu Multimedia, Kebajikan, Usahawan, Logistik, Sukan dan Perwakilan akan dibawa ke UTM Skudai dimana objektif program ini adalah untuk mengeratkan hubungan antara AJK dan MT persatuan.
  3. Interaksi Siswa ke UUM Kedah dimana Saudari Nor Ain Rahmat menjadi pengarah program dan disini pelajar tahun 1 dan 2 akan dibawa ke UUm untuk mendapat penerangan yang lebih jelas mengenai alam Ijazah nanti kerana UUM memang terkenal dengan universiti yang memiliki kepakaran dalah bidang pengurusan.
  4. SMARTGen'09, yang akan diarahkan oleh saudara Amirul Huzairi. Program ini adalah program yang meraikan pelajar baru yang memasuki UTM dan pelajar DDG dan DDW khususnya.
  5. Permata Kasih, program ini akn diarahkan oleh saudara Mohd Syifak bin Fisal dan program ini bakan dijalankan pada bulan puasa nanti dimana anak-anak yatim akan diraikan.
  6. SMARTCamp2 dan program ini diarahkan oleh saudara Mohammad Amirul Faiz bin Mohd Alwi, program bererntuk perkhemahan ini akan dijalankan insyaallah pada minggu ke 2 selepas Raya Aidilfitri.


0 Comments:

Post a Comment




 

Blog Template by Adam Every. Sponsored by Business Web Hosting Reviews